لذت آواز 2

متولدین: 1393 تا 1395
سطح مبتدی - ترم 5
موسیقی کودک و نوجوان با آدمک
هر جلسه 1 ساعت
350٬000 تومان
هر ترم 8 جلسه
2٬800٬000 تومان

دوره‌های بلند مدت لذت آوازخواندن
گروه سنی پیش دبستان 2، دبستان و نوجوان

در کلاس گروهی «لذت آواز خواندن» برای کودکان با رویکردی انسان‌گرا تلاش می‌کنیم تا با استفاده از فعالیت‌های حرکتی و تصویری و در خلال بازی‌های گوناگون، درست شنیدن را تمرین کنیم و از راه تقویت گوش موسیقایی کودکان، می‌آموزیم که چطور صدای دلنشین‌تری تولید کنیم و لذت آوازخواندن در گروه را تجربه می‌کنیم.
و از همان مراحل ابتدایی با توجه به گروه سنی هنرجویان بر پرورش خلاقیت گروهی، تمرین‌های تنفسی، آموزش فن بیان، چندصدایی خواندن، تلفیق شعر و موسیقی و بداهه‌پردازی تاکید خواهیم داشت.
در این گروه سنی، تمامی بازی‌ها و فعالیت‌های آوازی، ریتمی، حرکتی و کلامی به نوعی طراحی شده است تا کودکان با فرهنگ ایران و جهان بیشتر آشنا شوند.
بهره‌گیری از موسیقی، رقص،‌ بازی‌های محلی،‌ مراسم و فرهنگ اقوام مختلف در ایران و جهان، یکی از بنیادی‌ترین اصول این کلاس به شمار می‌رود.
آشنایی با موسیقی، بازی- ترانه‌های محلی به زبان‌‌ اقوام مختلف، رقص‌های محلی و تجربه‌ی حرکات موزون با موسیقی‌های محلی در گروه، و همچنین تماشای نمونه‌هایی تصویری و شنیدن نمونه‌های صوتی از هر قوم برای آشنایی بیشتر با موسیقی و مراسم آن‌ها، از اهداف مهم این کلاس است.

مدت زمان هر جلسه یک ساعت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *